נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי להזמין שרותי הסעות לעובדים?

מסלולים הסעות וטיולים

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר החברות והעסקים שנמצאים בסביבתו ובוחרים לבצע הזמנה קבועה של שירותי הסעות לעובדים. החלטנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין מהי הסיבה לעליה זו והאם זה בכלל עניין כדאי שמשתלם לחברות ועסקים. הישארו אתנו ותגלו את כל המסקנות שלנו בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שגילינו שמרבית החברות שעובדות בסמוך אלינו, מספקות לעובדים שלהם שירות הסעות. ראוי לציין כי החברה שבה אנו מועסקים, טרם ביצעה את ההליך הזה. כך שאנחנו, העובדים, צריכים להגיע אל מקום העבודה שנמצא במרכז תל אביב עם אופניים, קורקינט, רכב או תחבורה ציבורית.

אמנם יש בפנינו הרבה אפשרויות, אבל היינו מעדיפים להגיע עם הסעה. כדי שנוכל להציג בפני המעסיק שלנו את הנושא באופן עקיף (שאולי ישכנע אותו לספק לנו הסעה), יצאנו לשאול גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא וחזרנו עם מסקנות שאתם צריכים לקרוא.

 

מה המסקנה העיקרית שלנו?

המסקנה העיקרית שאליה הגענו לאחר שריכזנו את כל הממצאים היא שבהחלט כדאי להזמין שירות של הסעות לעובדים. אתם כנראה אומרים לעצמכם עכשיו שאנחנו משוחדים. הרי אנחנו רוצים שתהיה לנו אפשרות לקבל נסיעה עם מסלולים הסעות וטיולים עד מקום העבודה. אבל כדי שנוכל לשכנע את המעסיק, אנו צריכים להיות אמינים. לכן, אנו נציג בפניכם את הסיבות שגרמו לנו להבין למה כדאי להזמין את השירות המדובר.

 

סיבה מספר 1 להזמנה של שירותי הסעות לעובדים – הגעה בזמנים

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הם ברובם עובדים שנוסעים בשירות הסעות שכזה. רבים מהם ציינו שמאז שיש להם את האפשרות להגיע עם הסעה, הם מגיעים בזמן אל המשרד. לדבריהם, לפני שהשירות הנוכחי ניתן להם, הם לא הצליחו להגיע בזמן כי תמיד התעכבו בדרך מסיבה כלשהי.

 

סיבה מספר 2 להזמנה של שירותי הסעות לעובדים – עבודה אפקטיבית

חלק נוסף מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך הם מעסיקים שאפשרו לעובדים שלהם להגיע עם שירות הסעות אל מקום העבודה. לדבריהם, מאז שהם עברו את השינוי הזה, העובדים שלהם אפקטיביים יותר. שכן, נמנע מהם לעבור את הדברים הבאים:

  • לנסוע זמן ממושך בדרכים ולהגיע לא מרוכזים
  • להתרכז בנסיעה ולהגיע עייפים אל המשרד
  • להגיע מרוכזים אל המשרד משום שלא חיפשו חנייה במשך דקות ארוכות

כך שבעצם, לדבריהם, יש השפעה משמעותית על אופן העבודה.

 

לסיום – המסקנה הסופית

המסקנה העיקרית מהמדריך הנוכחי היא שכדאי להזמין שירות של הסעות לעובדים. שכן, כך, תקבלו עובדים אפקטיביים, ערניים, מרוכזים וכמובן – כאלו שמגיעים בזמן אל מקום העבודה. אז אל תתלבטו בכלל וצאו להפיץ את השמועה. אנחנו נעביר את המדריך הנוכחי למעסיק שלנו ונקווה שהוא יבין את המסר. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתהיה לכם נסיעה טובה ונעימה למקום העבודה.

שירותי הסעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא