נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הובלת רהיטים בטוחה – איך עושים זאת?

הובלת רהיטים

הובלת רהיטים בצורה בטוחה? יש חיה כזו ואתם יכולים לשרוד את התהליך ממש בהצלחה. יחד עם זאת, יהיה כמובן חשוב לדעת כיצד לעשות זאת. אם אתם לקראת הובלת ציוד וריהוט, יש לנו כמה דגשים בשבילכם בכדי שתוכלו להנות מהובלה ללא נזקים.

בואו נדבר על זה לרגע, מה הוא התחום שאיתו מאופיינים בדרך כלל נזקים אופציונאליים? ניחשנו כולנו נכון, תחום הובלת הדירות, הובלת פסנתרים, הובלות מנוף ועוד. כל עוד יש צורך להוביל דירות, כדאי לקחת בחשבון שלפעמים נזקים נגרמים לריהוט, לציוד ועוד.

אם כך, אנחנו ממליצים תמיד על שירותי הובלה עם אחריות. וכמובן, יהיה חשוב לוודא שבחוזה ההתקשרות שלכם אל מול חברת ההובלה אכן קיים סעיף המציין אחריות על ההובלה. כך תובילו רהיטים באופן בטוח ושלם, הנה כל המידע שלכם.

 

הובלת רהיטים ללא התמודדות עם נזקים מיותרים

אם אתם מעוניינים להוביל רהיטים ולא להתמודד עם כל מיני נזקים במקביל, אנו מציעים על שירותי אריזה לפני הובלה. בשורה התחתונה, חברת הובלות יכולה לארוז לכם את הציוד בצורה כזו שתבטיח מינימום פגיעות, עד כדי אפס פגיעות בציוד.

אם אתם משתמשים בשירותי הובלות, יהיה כדאי גם להסתייע בשירותי אריזה לפני מעבר, מיגון ריהוט לפני הובלת דירה וכדומה. ברוב חברות ההובלה קיים גם השירותים הנ"ל, ככה שלא תהיה לכם בעיה מיוחדת לאתר את השירות הזה.

 

האם אתם מקבלים אחריות על הובלת רהיטים?

אם אתם בוחרים בשירותי הובלות ולא מובילים לבד את הציוד שלכם, חשוב לזכור לקבל אחריות על ההובלה. האחריות עשויה לכלול כיסוי מפני שבירת חפצים, כיסוי מפני היעלמויות של חפצים, של ציוד ורהיטים. יהיה כדאי לבדוק את פוליסת האחריות, ככה שלא תישארו עם סימני שאלה באוויר.

עוד חשוב לדעת, כדי להוביל רהיטים בצורה בטוחה יהיה כדאי להשתמש בעטיפת פצפצים. פצפצים הם הרבה מעבר למשחק נחבר עם האצבעות ברגעי שעמום. למעשה, פצפצים יכולים לסייע לכם להקטין משמעותית את הסיכויים לנזקים בציוד שלכם.

 

האם כדאי לעטוף רהיטים עם פצפצים?

אם אתם מתכננים להוביל את הדירה בכוחות עצמכם וללא שירותי הובלה מקצועיים, אנחנו ממליצים לרכוש עטיפת פצפצים. תוכלו לרכוש את העטיפות האלו מחברות ההובלה עצמן, ולרוב זה נמכר לפי מטרים. המחיר הוא בין 7 ₪ ל-14 ₪ בממוצע למטר של פצפצים.

אם אתם מחליטים למגן את הריהוט שלכם באמצעות קרטונים, זו גם אופציה. אבל כדאי לזכור, את הקרטונים יש להדביק באמצעות נייר דבק. עכשיו, כשמדברים על הדבקת נייר דבק על רהיטים, מדברים למעשה על סימני דבק שאך אחר לא רוצה על הרהיטים שלו.

אם כך, תבחרו בנייר דבק שאינו משאיר סימני דבק לאחר הסרתו. תעקבו אחר הדגשים שנתנו כאן, תוכלו לצאת מכך רק נשכרים ומורווחים.

רהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא