נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הולכים לבית ספר: 5 לימודי תעודה שאתם חייבים להכיר

לימודי תעודה

כבר לא חייבים לעשות תואר אקדמי בכדי להיכנס אל שוק העבודה בצורה חלקה ומוצלחת. כיום רבים בוחרים להתמקצע בתחום דרך לימודי תעודה ייעודיים, מה שמאפשר להם ללמוד דברים בקצב שלהם ובמקביל לשגרת יומם. אז איזה תחומי לימודי תעודה כדאי לכם להכיר? קראו על חמישה שבחרנו לכם ואולי תשקלו להצטרף גם כן

 

לימודי עיצוב פנים

אתם תמיד מחפשים את הפריטים הכי מקוריים ויפים כדי לקשט את חלל הבית שלכם? יש לכם עין לאסתטיקה? אולי כדאי שתתחילו לימודי תעודה בעיצוב פנים כדי להתמקצע ולעסוק בזה בעתיד. בלימודי עיצוב פנים תקבלו את כל הכלים והידע בתחום עיצוב בתי מגורים ובתי עסק שונים.

תוכלו לפתח את היצירתיות שלכם ואת יכולת התפיסה הוויזואלית שלכם. במהלך הקורס תלמדו על תכנוני פרויקטים ברמה התיאורטית והמעשית, בניית מודלים, חומרי גלם, תאוריות צבע ועוד. בסוף הקורס גם תתנסו מעשית בעיצוב חלל משלכם!

קורס עיצוב ואפיון חווית משתמש

קורס עיצוב ממשק משתמש, או בשם המקצועי- UI/UX, הוא קורס שבו תלמדו כיצד לעצב אתרים, אפליקציות וממשקים דיגיטליים בהתאם לעולם המתפתח של היום. מדובר במקצוע מבוקש ביותר בו תלמדו מתודולוגיות שונות בעבודה בהייטק, תכירו תוכנות ושאר כלים לעיצוב גרפי, תבינו את הפסיכולוגיה שמאחורי חווית המשתמש ותבנו תיק עבודות בכדי שתוכלו לצאת לדרך מיד אחרי סיום הקורס.

 

קורס צילום

אתם מאלה שנוהגים לצלם כל אירוע ודבר שמתרחש בחייכם? יכול להיות שקורס צילום יכול להתאים לכם. במסגרת קורס זה תלמדו על תיאוריות אומנותיות שונות, תפגשו מושגי יסוד בתחום הצילום כמו קומפוזיציה וחשיפה, תכירו את כל הפונקציות של המצלמה ותלמדו כיצד ניתן להעמיד את הפריים המושלם. לאחר לימודי תעודה בצילום תוכלו לעסוק בצילום אירועים, צילום אומנותי או אפילו ניהול תוכן של עמודי סושיאל מדיה שונים.

לימודי תעודה

קורס קוסמטיקה

תחום הקוסמטיקה הוא תחום שתמיד יש בו ביקוש רב מאחר ומדובר במקצוע שבו מטופלות לרוב לא מגיעות באופן חד פעמי- אלא חוזרות כל תקופת זמן מסוימת לתחזוקה. במסגרת קורס זה ניתן יהיה ללמוד את מגוון התחומים שנכנסים תחת קטגוריית הקוסמטיקה.

תוכלו ללמוד על טיפול באקנה, פרקטיקות הסרת שיער, טיפולי מניקור ופדיקור לציפורניים, איפור קבוע ועוד. במסגרת קורס זה גם תרכשו ידע תיאורטי שנדרש לכם, לדוגמא על מבנה העור, וגם תוכלו להתנסות באופן פרקטי בביצוע הטיפולים בשטח.

 

קורס חשבונאות

במסגרת קורס זה תקבלו הכשרה למקצוע החשבונאות- מקצוע שקיים כמעט בכל חברה ועסק ועל כן תמיד זקוקים לו בשוק של היום. במסגרת קורס זה תוכלו ללמוד על הבירוקרטיות שונות, על מערכות לניהול חשבונות, מושגי יסוד בכלכלה ועוד. תכירו מקרוב את מערכת המיסים והמע"מ של המדינה ולאחר מכן תוכלו להתברג במערכת בעצמכם.

לימודי תעודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים