נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את הטריקים והשטיקים – 4 דברים שיעזרו לכם לקבל ציון גבוה בפסיכומטרי

ציון

זה לא סוד, כולם יודעים שהכנה לקראת מבחן פסיכומטרי מצריכה היכרות עם כל מיני טריקים ושטיקים שמקלים על ההליך ומאפשרים לענות על מספר רב של שאלות בזמן קצר. עובדה זו התגלתה לנו כשלמדנו את קורס הפסיכומטרי שלנו לפני כמה שנים.

שיחה שערכנו עם תלמיד שמתכנן ללמוד למבחן בקרוב, גרמה לנו להבין כי עלינו להעלות לרשת את 4 הדברים שעזרו לנו לקבל ציון גבוה ולהתקבל ללימודי הנדסה. הישארו אתנו ותגלו מה הם.

 

רוצים לקבל ציון גבוה בפסיכומטרי? תכירו את הטריק ה – 1: תאכלו שוקולד 5 דקות לפני תחילת הבחינה

אם אתם רוצים לסיים את המבחן הפסיכומטרי שלכם בציון גבוה, עליכם להכיר בטריק הנפוץ ביותר שנעשה בו שימוש בעיקר על ידי תלמידים בתיכון. מדובר בטריק השוקולד שמאפשר למוח שלכם להכין את עצמו היטב לקראת הבחינה. מי שמכירים את יתרונות הקקאו, וודאי יודעים שיש בו רכיבים שמניעים את המוח לפעולה ומביאים ליכולות ריכוז גבוהות.

תאכל שוקולד

רוצים לקבל ציון גבוה בפסיכומטרי? תכירו את הטריק ה – 2: תיטלו ריטלין כחצי שעה לפני המבחן המדומה או האמיתי (במידה ויש לכם מרשם)

אם יש לכם מרשם לריטלין מרופא המשפחה, כדאי שתדעו כי יש הנחיות שעליכם ליישם לפני שתיכנסו אל הבחינה. ההמלצה שלנו היא לקחת את הריטלין כחצי שעה לפחות לפני תחילת הבחינה. שימו לב, זה לא משנה אם מדובר במבחן פסיכומטרי מדומה שאתם עורכים בבית או אם מדובר במבחן אמיתי. שכן, התוצאה בסופו של דבר תאפשר לכם להיות מרוכזים ברגע שאתם מתיישבים על הכיסא.

 

רוצים לקבל ציון גבוה בפסיכומטרי? תכירו את הטריק ה – 3:  תעבדו לפי תוכנית יומית מסודרת

חשוב מאוד שתהיה לכם תוכנית עבודה יומית מסודרת. כלומר, אתם צריכים לכתוב לעצמכם מראש מה תעשו בכל יום, למשל:

  • יום א: עבודה על החלק הכמותי
  • יום ב: עבודה על החלק המילולי
  • יום ג: עבודה על החלק באנגלית

עבדו בהתאם

רוצים לקבל ציון גבוה בפסיכומטרי? תכירו את הטריק ה – 4: תקפידו על מדידת זמנים מדויקת

אם תשאלו אותנו, נאמר לכם שמבחינתנו השם הנרדף לפסיכומטרי הוא עמידה בזמנים. אם אתם רוצים לקבל ציון גבוה, אתם צריכים לשים לב שאתם מודדים את הזמנים שלכם ועומדים בהם. לכן, ההמלצה שלנו היא להחזיק בשעון מיוחד או טיימר ייעודי לפסיכומטרי שיאפשר לכם לבדוק כמה זמן לוקח לכם לענות על כל חלק. כך תוכלו לראות אם התקדמתם או שאתם תקועים במקום ודרושה לכם עזרה חיצונית.

 

זה הכול – צאו לדרך!

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הטריקים והשטיקים שיעזרו לכם במבחן הפסיכומטרי. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק ליישם אותה ולהגיע אל המבחן כשאתם מוכנים.

ציון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא