נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על עטים נובעים

עטים

עט הוא מוצר כל כך מובן מאליו מבחינתנו, שאנו אפילו לא עוצרים לחשוב עליו לשנייה. אם אנחנו צריכים לשרבט איזה מספר טלפון או להכין רשימה למכולת אנחנו פשוט שולפים עט, מוצאים איזו חתיכת נייר, וכותבים עליה את מה שצריך.

אבל האם פעם חשבתם איזו המצאה גאונית זו עט? ניסיתם לדמיין פעם איזו פעולה מורכבת כתיבה היתה לפני שהמציאו את העטים והפכו את החיים שלנו לקלים הרבה יותר? כנראה שלא, ולכן כדאי לכם להקדיש כמה דקות לקריאת המאמר הזה. הכנו לכם כאן סקירה קלילה ומעניינת על עטים נובעים. מוכנים? בואו נתחיל!

 

אז מה זה בכלל עט נובע

כשאנו שומעים עט, רובנו חושבים על עט כדורי. עט כדורי הוא העט הרגיל שבו רוב האנשים משתמשים. הקצה של העט הכדורי הוא בעצם כדור קטנטן מחומר קשה מאוד שאליו מחובר צינור עם דיו. התנועה של הכדור על הדף והחיכוך שלהם גורמים לכדור לנוע, וכך משתחרר דיו ואנו יכולים לכתוב.

עט נובע לעומת זאת עובד בטכניקה שונה. העם כולל ציפורן, ספק דיו, ומיכל דיו, ופועל באמצעות עיקרון הנימיות. עיקרון הנימיות קובע שזרימה כלפי מעלה בצינורות צרים לא זקוקה לסיוע של כוח חיצוני, וכך בעצם הדיו זורם מהמיכל לציפורן ואנו יכולים לכתוב.

עט נובע

מי משתמש בעט נובע?

עט נובע נחשב לעט יוקרתי ומהודר, כזה שמסמל אנשים בסטטוס מסוים. עטים נובעים עולים יותר מעטים כדוריים כמובן, אך יש גם עטי יוקרה של ממש. יש חברות שמייצרות עטים נובעים בשווי של עשרות אלפי שקלים, ויש אנשים שאוספים עטים נובעים.

לרוב, אנשים שכותבים באופן מקצועי, קליגרפים, אומנים, ובעלי מקצועות דומים, ישתמשו בעט נובע. אחד היתרונות הגדולים של העט הנובע הוא שאת מיכל הדיו שנגמר אפשר לחדש, כך שברגע שמוצאים עט נוח שמתאים ליד אפשר להמשיך להשתמש בו שנים.

 

סדרת steel של Kaweco

חברת kaweco היא חברה מוכרת בעלת מוניטין רב בכל מה שקשור לייצור של מכשירי כתיבה שונים. סדרת steel של Kaweco היא סדרה מעולה של מכשירי כתיבה שכדאי להכיר. אחד המכשירים הסדרה הוא עט נובע שמיוצר מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר ברמת עמידות גבוהה, ויש לו אורך חיים מרשים מאוד.

עטים

לעט יש מנגנון ייחודי שנועד למנוע נזילות ומבטיח כתיבה ברורה ונקייה, ואפשר לרכוש עבורו דיו במנעד רחב מאוד של צבעים. כל מכשירי הכתיבה בסדרה מיוצרים מפלדה, כפי שהשם של הסדרה רומז, והם מהווים פריט עיצובי ייחודי ויוקרתי.

 

סיכום

אם אתם אנשים שכותבים הרבה או שעוסקים בתחום קרוב, אנו ממליצים לכם בחום ללכת על עט נובע של חברת kaweco. מדובר על מוצרים איכותיים מאוד, נוחים לשימוש באופן מפתיע, מעוצבים בטוב טעם, ומשדרים יוקרה וקלאס. בקיצור, אין מה להתלבט, אתם כבר יודעים בדיוק מה יהיה העט הבא שלכם!

עטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא