נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם מומלץ להתמחות בתחום חדלות פירעון? עו"ד אורי גילת מסביר

האם מומלץ להתמחות בתחום חדלות פירעון עוד אורי גילת מסביר

בתור עורכי דין, ההתלבטות הכי גדולה שכם היא באיזה תחום להתמחות. מצד אחד אתם רוצים לעסוק בתחום שבו תרגישו משמעות ויהיה לכם עניין בו, אך מצד שני חשוב גם לבחור תחום שבו תוכלו לשמור על הכנסה יציבה, ולקוחות בעל הון רב. כאן נספר לכם על תחום שעונה היטב על שתי הציפיות הללו. 

 

חדלות פירעון

כדי להבין מהי בדיוק חדלות פירעון, חשוב להבין קודם כל את ההבדל בין השוק הכלכלי של היום לבין זה שהיה נהוג בעבר. לפני אלפי שנים, קנייה של סחורה הייתה נעשית רק על ידי תשלום במזומן. עם הזמן השוק התפתח עד למצב שבו רוב העסקאות נעשות באשראי, כלומר מתן זכויות על ידי התחייבות עתידית. לשיטה הזו יש יתרונות רבים והיא הבסיס לכל הכלכלה המודרנית.

עם זאת, האשראי עלול להוביל למצב שבו בעת הזמן שיש לפרוע את ההתחייבות, לחייב אין את הכסף לשלום. דיני חדלות פירעון במשפט הישראלי עוסקים בדיוק במצב הזה שבו החייב לא מסוגל לשלם את חובו. אם תרצו לראות פירוט גדול יותר על הנושא תוכלו להיכנס לכאן עו"ד אורי גילת מסביר מה זה חדלות פירעון, אבל בינתיים בואו נבין האם כדאי להתמחות בתחום הזה.

חדלות פירעון

התמחות בחדלות פירעון

התמחות בחדלות פירעון היא דבר מומלץ משתי סיבות. ראשית כל, מדובר על תחום מרתק שבו אתם למעשה מסייעים לאותם פושטי רגל לייצר לעצמם הסדר להחזר החובות. העבודה נעשית בצמוד מול בית משפט, כאשר התפקיד שלכם יהיה לתת ללקוחות שלכם את הסדר הפירעון הטוב ביותר.

בנוסף, זכרו שפשיטת רגל היא דבר שקורה גם בחברות גדולות, כך שאם אתם מומחים בדיני חדלות פירעון תוכלו לזכות לעבוד עם החברות המובילות במשק, בין אם בתור מי שעוזרים להם לקבל הסדר טוב ובין אם בתור מי שדואגים שהחלק שלהם בחוב יוחזר עד השקל האחרון.

תעסוקה אפשרית בתחום

אם אתם עורכי דין בתחילת הדרך, ההתמחות בחדלות פירעון יכולה לעזור לכם בהמשך הדרך. בעולם העסקי יש לדיני חדלות פירעון חשיבות רבה, ועורכי דין מצליחים בתחום עובדים עם החברות הגדולות המשק, מה שיכול להעניק לכם בתור עורכי דין הכנסה לא רעה. יתר על כן, תחום חדלות הפירעון משיק לעוד תחום רבים אחרים בעולם המשפט, כך שהידע שלכם בהחלט יקיף עוד תחומים.

 

לסיכום

דיני חדלות פירעון מהווים חלק מרכזי במשפט הישראלי. הדינים הללו מיועדים למצב שבו חייב לא יכול להחזיר את החוב שלו. בדיני חדלות פירעון אנחנו מנסים לסייע לחייב בגיבוש הסדר החזרים טוב, כך שאף אחד מהנושים שלו לא ייפגע. אם אתם מחפשים תחום מרתק בעולם המשפט שבו גם תהיה לכם שפע של עבודה, דיני חדלות פירעון בהחלט עונים על ההגדרה הזו באופן הכי טוב שיש.

האם מומלץ להתמחות בתחום חדלות פירעון עוד אורי גילת מסביר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא