נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כדאי להיעזר במקצוען כדי לכתוב קורות חיים באנגלית?

כתיבה

קורות חיים הם הרושם הראשוני שאדם עושה על מעסיק פוטנציאלי, כמה שורות על טופס מוקפד ומנוסח היטב יכולות להיות משמעותיות ומשנות חיים. בעולם העסקים, ההייטק ובעוד שלל תחומים הדרך המקובלת היא להגיש קורות חיים באנגלית. אז מה לעשות אם אתם לא בטוחים באנגלית הקולחת שלכם? 

 

מקצוען בכתיבת קורות חיים באנגלית

תרגום קורות חיים לאנגלית זו מלאכה יותר מורכבת מאשר מה שנדמה תחילה. שפת קורות חיים היא מורכבת יותר ובנויה על ניואנסים של עולם התעסוקה שלא שגויה על לשונם אפילו של דוברי שפת אם. אם אתם רציניים לגבי האפיק המקצועי שלכם ומעוניינים להגיש קורות חיים על רמה, שישאירו רושם על כל מעסיק.  קורות חיים יכולים להיות הכרטיס כניסה שלכם למשרת החלומות שלכם ולכן צריך להשקיע בהתאם.

 

חשיבות של קורות חיים

קורות חיים הם ההזדמנות לתת למעסיקים הצצה לכישורים וליכולות המקצועיות שלכם. אם הם לא כתובים ומנוסחים בצורה קוהרנטית ומדויקת מהר מאוד יכולים לאבד עניין ולעבור למועמד הבא. מחקרים מלמדים שאנשים עם קורות חיים מנוסחים היטב, מתומצתים במידה הנכונה ומעוצבים בצורה שמושכת את העין מקבלים יותר הזדמנויות תעסוקה. עם שוק גואה בתחרות צריך את הדבר אקסרה הזה כדי לבלוט.

 

איזה שירות כותב מקצועי מספק

כותב קורות חיים מקצועי לוקח פרטים יבשים ותוכן מבולגן ומסדר אותו בצורה שגם מדגישה את האיכויות וגם מושכת את העין. קורות חיים באנגלית הכרחיים כמעט לכל אחד וכשהם לא כתובים ומנוסחים ברמה מקצועית גבוהה זה יכול להביא להחמצות רבות. מה לעשות, היום זה הרבה יותר מאשר להתקשר למישהו ולבקש לעבוד אצלם בחנות. זה גם לגיטימי ומובן מאוד שלא לכולם יש את היכולות לכתוב לבד קורות חיים ברמה כזאת, בדיוק לשם כך יש מקצוענים.

 

כמה יעלה שירות מקצועי

שירות מקצועי וטוב ייתן לכם את התוצאה המיטבית במחיר הוגן. משלמים על סט הכלים שאיתו מגיע הכותב וכמובן על שעות העבודה. לרוב זה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכתיבה בעברית ועל תרגום תהיה תוספת. אם כל מה שמבקשים זה תרגום לקורות חיים כתובים בעברית התעריף יהיה נמוך יותר אם כי פעמים רבות זה דורש כתיבה לגמרי מחודשת של הקו״ח, והמחיר יהיה בהתאם.

 

האם מקובל לקבל עותק בעברית ובאנגלית מהכותב

אז כמו שכבר ציינו לעיל, הכל תלוי במה אתם מחפשים. כותבים מקצועיים ומתרגמים יכולים לעזור לכם בדיוק למה שאתם צריכים, אם זה לכתוב מחדש, לערוך או להתאים קורות חיים ללינקדאין שלכם. מקובל להיות בקשר רציף עם הכותב ככה שתוכלו תמיד תוך כדי עבודה להתעניין, לראות התקדמות ולהעיר הערות.

 

לסיכום

בסופו של יום זה מסמך המשקף אתכם וחשוב שזה ייעשה בצורה הטובה והרהוטה ביותר- במיוחד באנגלית. זה יהיה שווה את ההשקעה וזה ייתן לכם לב שקט בכל הנוגע למציאת משרה טובה.

כתיבה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא