נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאיזה גילאים מתאימה הופעה של אמן חושים?

אמן חושים

אם אתם מארגנים אירוע חברה או אירוע משפחתי כמו יום הולדת או בר או בת מצווה, אתם בטח שואלים את עצמכם, איזו הופעה כדאי להזמין לאירוע הזה? ישנן הופעות רבות ואמנים רבים מהם ניתן לבחור. בכתבה שלפניכם נדבר על הזמנת הופעה של אמן חושים, לאיזה גילים היא מתאימה ועוד מספר פרטים חשובים. 

 

מהי הופעה של אמן חושים ומנטליסט ?

אמן חושים הוא בעצם איש אומנויות הבמה, שמתמחה בהצגה של מגוון טריקים כמו קריאת מחשבות, חיזוי עתידות, ניחוש של מידע כתוב ומידע משפחתי ואישי, ואפילו השפעות תחושתיות שונות, שנעשות באמצעות המוח בלבד. כמו כל הופעה טובה, גם הופעה של אמן חושים צריכה לכלול קשר עם הקהל, בדיחות להרמת האווירה והרבה אנרגיה מהאמן עצמו שתהפוך את כל הקהל לשבוי בקסמו. הופעה של אמן חושים, בניגוד להופעה של קוסם, לא מצריכה כמעט ציוד, ואפשר לבצע אותה בכל מקום. בכל מקרה, אמני חושים מקצועיים מביאים את הציוד המינימלי הנדרש להם, ולא מסתמכים על גורמים חיצוניים.

 

התאמה של ההופעה לגיל המשתתפים

אחד הדברים הכי חשובים שצריך לבדוק לפני הזמנה של הופעה כלשהי, הוא האם היא מתאימה לגילים של המשתתפים באירוע. רוב האנשים המבוגרים לא ירצו להגיע להופעה רגילה של קוסם, שמתאימה בדרך לילדים. הופעה של אמן חושים לעומת זאת, מתאימה בדרך כלל למבוגרים ונוער ולא רק לילדים.

הסיבה לכך היא שהחומרים והטריקים שמציג אמן החושים, הם מעט מתקדמים עבור ילדים צעירים. עם זאת, ישנם אמני חושים שיודעים להתאים את ההופעה שלהם לכל גיל. בכדי לבדוק זאת אפשר להקיש במנוע החיפוש: אמן חושים – גילאים ולמצוא את המידע ואת האמן המתאים לכם.

 

התאמה של תוכן ההופעה להעדפות ולרגישויות של האורחים

חשוב לשים לב גם להתאמה של המופע לרגישות ולהעדפות של האורחים שלכם. לדוגמא, אם תזמינו סטנדאפיסט לאירוע שלכם, הוא עלול לספר בדיחות שיפגעו בחלק מהאורחים. בדומה לכך, גם מופעי ריקוד נועזים אינם כוס התה של כל אחד. מופע של אמן חושים לעומת זאת, הוא מופע שמתאים לכולם.

 

מה המחיר המקובל להופעה של אמן חושים?

המחיר להופעה של אמן חושים תלויה במידת הוותק והביקוש של אמן החושים. בנוסף לכך, כמות הצופים בהופעה, גם היא משפיעה על מחירה. עלות של הופעה סטנדרטית יהיה בין 3,000 שקלים ל-6,000 שקלים. כמובן שישנם אמני חושים שלוקחים מחיר מעט יותר נמוך או גבוה מטווח זה.

 

הגילאים שמתאימים להופעת חושים – סיכום

אמן חושים הוא אמן במה, שמתמקצע בהצגת תרגילי מחשבה וחושים כמו קריאת מחשבות וניחוש מספרים. הופעה של אמן חושים בדרך כלל מתאימה למי שגדול מגיל 8 ויכולה לגרום הנאה לכל אורח ואורחת שיגיע לאירוע שלך. המחיר של הופעת אמן חושים משתנה לפי כמות האנשים ורמת האמן עצמו, הופעה סטנדרטית עולה בין 3000-6000 שקל.

אמן חושים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא