נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק ליורמים – 3 טיפים לבחירת משקפי ראייה

ספר פתוח

עד לפני כמה שנים, משקפי ראייה היו נחשבות כמתאימות אך ורק ל"יורמים". אבל היום, יש מגוון רחב של משקפי ראייה שגורמות לכל אחד להיראות הרבה יותר טוב. הסיבה לכך היא העובדה שמשקפיים הפכו ממוצר הכרחי ומכוער לאקססורי לכל דבר. כדי שתוכלו לבחור את המשקפיים היפות ביותר שיגרמו לכם להיראות טוב, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי וליישם את 3 הטיפים שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את האנשים שעומדים תחילה מאחורי מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור משקפי ראייה, אתם צריכים לדעת שלא כתבנו את המדריך באופן עצמאי. הפעם בחרנו לפנות אל גורמים יודעי דבר בתחום – הקוראים המשקפופרים שלנו. כן, כן, הקוראים הקבועים שלנו נרתמו לסייע בכתיבת המדריך. שכן, פנינו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בדף העסקי שלנו וציינו כי בקרוב נוציא מדריך על בחירת משקפיים. אלו שיש להם טעם טוב ציינו בפנינו את הטיפים הטובים ביותר שנבחרו להיות מוצגים בפניכם בשורות הבאות.

 

הנה הטיפ ה – 1 לבחירת משקפיים:

רגע לפני שאתם מחליטים לקנות זוג משקפיים אקראי שאתם בכלל לא אוהבים, כדאי שתדעו שהדרך הטובה ביותר (כך לדברי יעל, בת ה – 23 מתל – אביב) היא לקנות משקפיים ברשת. לדבריה, בכל פעם שהיא מגיעה לחנות משקפיים פיזית, היא מתקשה במציאת דגם מתאים. את 3 הדגמים האחרונים שהיא קנתה היא מצאה בקלות באתר אופטיסטור. היא המליצה בחום לבדוק את האפשרות הזו ולגלות שרכישה של משקפיים תהפוך להיות בן רגע לחוויה נוחה.

 

הנה הטיפ ה – 2 לבחירת משקפיים:

כדי שתוכלו לבחור משקפיים ממש בקלות, אתם צריכים לקחת אתכם את אחד מהגורמים הבאים לחנות:

  • חבר שמבין בסטייל
  • קרוב משפחה שאתם סומכים עליו
  • בן או בת זוג

דנית, בת 34 שעוסקת בעיצוב פנים ויש לה סטייל הורס אמרה לנו שכך היא בוחרת משקפיים בכל פעם מחדש. בן הזוג שלה מגיע אתה בדרך כלל כדי לחוות את דעתו, אך כשהוא לא יכול, מצטרף גורם אחר שמסייע לה בבחירה נכונה.

 

הנה הטיפ ה – 3 לבחירת משקפיים:

כדי שתוכלו לבחור משקפיים באופן הטוב ביותר, אתם צריכים לשים לב שאתם מגיעים אל החנות ביום שבו אתם נראים במיטבכם. שיר מהדרום ציינה בפנינו שלפעמים היא מגיעה אל החנות כשהיא עייפה והפנים שלה לא נראות טוב. הדבר גורם לה להתאכזב בן רגע ולעזוב את המקום ללא משקפיים כלל. היא אמרה שבימים שהיא מגיעה ערנית, היא מוצאת משקפיים תוך רגעים ספורים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לבחור את המשקפיים שלכם באופן הטוב ביותר מבלי להיראות כמו יורמים. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיראו במיטבכם.

טלפון ספר ומשקף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא