נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימוד מיסוי אמריקאי: למי זה מתאים ובמה אפשר לעבוד?

שטרות באוויר

למה ללמוד מיסוי אמריקאי והאם בכלל יש עבודה בתחום?

חשבו על כל בעל מקצוע שאתם מכירים ושימו לב כי כנראה שבהכרח הוא למד ועבר הכשרה בעבור המקצוע בו הוא עוסק. אנשים רבים אוהבים להתעסק ולהתעניין בתחום הפיננסי, עליות וירידות בבורסה, מיסים וניכויי חובה וכמובן השקעות. למרות שזה תחביב נפוץ בהחלט ניתן להפוך את זה גם למקצוע. מעבר להתמחות בשוק הישראלי ניתן גם ללמוד לימודי מיסוי אמריקאי ולהתחיל קריירה חדשה.

 

לימוד מיסוי אמריקאי

עולם המיסוי הזר, ועולם המיסוי האמריקאי בפרט, הם עולמות דומים למיסוי הישראלי אך שונים ממנו גם כן. לימודים אלו מתמקדים בשיטת המיסוי בארצות הברית כך שמי שמסיים לימודים אלו מתמחה במיסים האמריקאים הנפוצים ביותר לצורך ניהול השקעות ונכסים בארצות הברית. בגלל שמדובר בחיבור של כמה מדינות הלימודים לא כל כך פשוטים כך שיכלו להסתכם בחיפוש בגוגל מה גובה מס הרכישה אלא מחייבים לימוד מעמיק ומקצועי על מנת לשלוט בתחום, וכך להפוך למומחים בנושא ולמצוא תעסוקה בחברות המייעצות לישראלים על מיסוי אמריקאי כדוגמת מסאמריקה מיסוי אמריקאי.

 

חובבי השקעות בבורסה ובנדל"ן

לימודי מיסוי באופן כללי מתאימים לאנשים אשר אוהבים או ממש מתעסקים עם כסף. שינויי והזזות כספים על מנת להניב תשואה וגם התעניינות ובירור על מצב השוק והחברות הארצות הברית. אם אתם חובבים עולם זה ומתעניינים בו בהתאם גם הגיוני שתרצו להכיר את הצד הפחות כיפי של עולם ההשקעות והוא עולם המיסוי.

 

חובבי השקעות בשוק העולמי

מעבר לרצון להשקיע וללמוד על עולם ההשקעות, לתלמידי לימוד מיסוי אמריקאי גם חייבת להיות איזה שהיא זיקה לשווקים זרים ובייחוד לבורסה או לשוק הנדל"ן בארצות הברית. כמובן שזיקה זאת הגיונית ונפוצה דווקא בגלל שמדובר בחברות גדולות מאוד אשר משפיעות על העולם כולו ומגלגלות מיליארדים, וגם כי אין ספק שבארצות הברית תוכלו להניב תשואה יפה מאוד.

 

אופציות תעסוקה – חברות תיווך ישראל ארצות הברית

בגלל שלא כל חובב השקעות נדל"ן ובורסה אמריקאיות הולך ללמוד ולהתמקצע בנושא, משקיעים רבים אשר רוצים להתפתח לחו"ל חייבים להיעזר בשירותים של חברות או בעלי עסק פרטיים. בוגרי לימוד מיסוי אמריקאי מבוקשים בשוק לצורך סיוע במקסום התשואה כתוצאה מהשקעות בארצות הברית וגם וידוא כי ההשקעה נעשית על פי החוק ללא העלמת מס או ניכוי חובה נוספים.

לימוד מיסוי אמריקאי מתאים לכל מי שחובב השקעות באופן כללי ובארצות הברית בפרט. הזיקה להכרה של שני צדדי ההשקעות – נדל"ן ובורסה ותחום המיסוי בארצות הברית. בעתיד יוכל בוגר לימודים אלו לסייע למשקיעים פרטיים וגם לחברות גדולות להשקיע חכם ולמלא אחר כל הוראות המיסוי, בתור עוסק פרטי או לחילופין בתור עובד בחברת תיווך המעניקה שירותים מסוג זה.

 

כלי חישוב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים פיננסיים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא