נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למדו איך להשתמש באקססוריז כדי לשדרג את הלוק!

תכשיט

בחירה באקססוריז נכונים ושימוש ראוי בהם צפוי לשדרג כל לוק (אפילו את הלוק הבסיסי והמשעמם ביותר). עובדה זו ידועה לכל אחד ואחת, אבל הבעיה היא שמעטים הם האנשים שמכירים בשימוש הנכון שיוביל לתוצאה הרצויה. יצאנו לבדוק את העניין מקרוב וחזרנו עם טיפים לוהטים שיאפשרו לכם לבחור נכון ולהיראות טוב בכל יציאה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו לשדרג את הלוק במינימום מאמץ.

 

תחזיקו ב – 4 סוגי תיקים

יש לנו סוד חשוב לגלות לכם – אף אחד לא צריך להחזיק בכמות עצומה של תיקים. שכן, מספיק שיהיו לכם בארון 4 תיקים בלבד:

  • תיק שחור קלאסי קטן לאירועים
  • ארנק בצבע אחיד לדייטים
  • תיק בינוני לעבודה
  • תיק לחוף הים

חשוב להחזיק ב – 4 התיקים הללו, משום שאלה ישדרגו כל לוק ליציאה מסוג אחר.

תיקים

תמיד תענדו תכשיטים

אי אפשר לעסוק בשדרוג הלוק, מבלי לציין את הטיפ החשוב שיעשה את השינוי. מדובר כמובן בענידת תכשיטים מסוגים שונים. סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם, בוהים באישה יפיפייה שעונדת תכשיטים רבים. שכן, מדובר בפריט שמבליט את היופי של כל אחת ואחד. מי שירצו לשדרג את הלוק שלהם במינימום מאמץ, יצטרכו להחזיק בארון שלהם את התכשיטים הבאים:

  • שרשראות
  • עגילים
  • צמידים

נבקש להדגיש שעליכם לבצע רכישה של תכשיטים איכותיים בלבד. שכן, שדרוג הלוק אינו מתאפשר תוך שימוש בתכשיטים פשוטים שצבעם דוהה עם הזמן. מומלץ להקפיד על ענידת תכשיטי זהב או כסף ואם אין לכם תכשיטים איכותיים כאלה נכון לעכשיו, תוכלו לרכוש חדשים בקישור הבא: https://gras.co.il/jewelry/bracelets.html.

 

תמיד תצאו מהבית עם כובע

האופנה הנוכחית מאפשרת לכל אחד למצוא את הכובע המתאים לו ביותר. לכן, ההמלצה היא לשדרג את הלוק תוך חבישת כובע שמחמיא למראה הפנים שלכם ותואם לסגנון הלבוש שלכם. נמליץ לבחור בכובע בעל גוון אחיד, כדי שתוכלו להתאים אותו לכמה שיותר לוקים. בחירה בכובע עם הדפס כלשהו, עשויה להקשות על ההתאמה ולגרום ללוק להיראות עמוס וכבד.

 

אל תתפשרו על משקפי שמש

סטייליסטיות יודעות דבר או שניים על לוקים משודרגים. לכן, אלה ימליצו לכם לקחת משקפי שמש לכל יציאה מהבית (ואין להמלצה זו קשר לשמש הקופחת). זה הרי ידוע שמשקפי שמש משדרגות את הלוק הקיים ומוסיפות לו טאץ' אחרון. תוכלו לראות את השינוי בקרב דוגמניות שעולות על המסלול עם משקפי שמש חתוליות שמעניקות אופי מסוים ללוק, לעומת אחרות שמסתובבות ללא משקפיים כלל.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שלימד אתכם להשתמש באקססוריז באופן מקצועי, כדי שתוכלו לשדרג את הלוק בכל יציאה. כעת ברור לכם מה תצטרכו לעשות בכל שלב, כך שנותר רק לחבר את כל האינפורמציה ולצאת לדרך עם לוק מנצח בכל פעם מחדש.

תכשיט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא