נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הדרך הקלה ביותר לשטוף כלים?

כיור ראשית

אין בית שלא שוטפים בו כלים וגם אין בית שלא מחכים להתפטר מהמלאכה הזו. אז להתפטר ממש אי אפשר אלא אם כן מביאים עוזרת. אבל במאמר הבא נביא טיפים שונים שיקלו עליכם את המלאכה הזו.

 

השרו את הכלים מיד לאחר הארוחה

אם אתם רוצים שהשטיפה תהיה מהירה ללא צורך בהתעסקות מיותר עם חומרי ניקוי ואביזרים שונים הפטנט הפשוט ביותר הוא להשרות את הכלים מיד עם גמר הארוחה. בצורה כזו שאריות האוכל נשטפות מעצמם ולא מתייבשות על הכלים. זה השלב הראשוני. אנו ממליצים להשרות את הכלים במיים עם פיירי שיסיר לבינתיים גם את כל השומנים.

 

מיינו את הכלים לקבוצות

אם יש לכם הר כלים שאתם צריכים להשתלט עליו סביר להניח שזה יהיה קשה. לכן בשלב שלאחר ההשריה ורצוי אף קודם אנו ממליצים למיין את הכלים לקבוצות. צלחות בנפרד, כוסות, סכום, סירים וקערות. בצורה כזו השטיפה תהיה הרבה יותר מהירה וקלה ותוכלו גם להתמודד עם כל סוג כלים בנפרד.

 

השלב הבא – לשטוף

אם השריתם את הכלים מיד לאחר הארוחה בדרך כלל ישאר לכם ממש רק לשטוף. בשביל הניקיון כן היינו ממליצים לעבור על הכלים גם עם ספוג רך אך לא תמיד באמת צריך את זה. אם אין לכם במטבח ברז מטבח נשלף אנו ממליצים לכם לקנות. הוא שווה כל שקל ומקל מאוד על המלאכה של שטיפת הכלים ובפרט על ניקיון המשטחים.

 

שטיפת סירים

אתם מבינים לבד שגם אם מיד בתום הבישול תשימו את הסירים במיים עדיין לא תספיק רק שטיפה קלילה. למרות שבדרך כלל כבר לא יצטרכו שפשוף רציני. אם הסיר נשרף או שהמזון כבר התייבש אנו ממליצים להיעזר בברזלית להורדת הלכלוך. בדרך כלל לאחר השריה הלכלוך ירד ממש בקלות.

 

ניקיון המטבח לאחר שטיפת הכלים

שטיפת הכלים עוברת במהירות ובקלות לאחר השריה. אך עדיין לאחר מכן תצטרכו לנקות את משטחי השיש, הכיור והברז. אם ברז שחור מרוב לכלוך אנו ממליצים להשתמש באנטי קאלק חומר מסיר אבנית ושומנים מיוחד לברזי המטבח. לגבי הכיור הכי קל להשתמש בברז הנשלף שמגיע לכל הפינות. כמובן שצריך לקרצף היטב את הכיור את השיש, לאחר מכן להתיז מים באמצעות הברז הנשלף ולגרוף את המים לתוך הניקוז.

 

לסיכום

הדרך המהירה והקלה ביותר לשטוף כלים היא המניעה. אם תמנעו מראש שומן ולכלוך קשה הכל יהיה קל הרבה יותר. חשוב מאוד לשמור גם על הסדר אם תמיינו מראש את הכלים לקבוצות השטיפה תלך הרבה יותר מהר. תהיו ממוקדים יותר ויעילים יותר. ואל תשכחו כמובן שחשוב להשתמש בחומרים איכותיים שיסירו מהר את הלכלוך וכן באביזרים כמו ברז נשלף, ברזלית וספוגים שיקלו את העבודה. לסיום אל תשכחו לנקות את סביבת העבודה שלכם, השישים והכיור לאחר שטיפת הכלים.

כיור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא