נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין אמן חושים למנטליסט?

כלים של קוסם

אם פעם היינו רגילים להזמין לאירועים השונים אך ורק קוסמים, הרי שהיום עומדות בפנינו אין ספור אפשרויות שונות להזמנת אמנים שיופיעו באירועים שלנו. בין היתר, ניתן לבחור בין אמן חושים למנטליסט, בין ליצן לאמן ג'אגלינג, ובין מפעיל בפורמט של המירוץ למיליון לבין מפעיל בפורמט של הישרדות. אם נשמע לכם שההיצע הוא אין סופי, כדאי שתתחילו מלהבין מה ההבדל בין אמן חושים למנטליסט, כדי שתוכלו לבחור בתבונה.

 

אמן חושים או מנטליסט – במי מהם כדאי לבחור?

כשמדברים על אמן חושבים ומנטליסט, מדברים על שני אנשי מקצוע ששמים במרכז הפעילות שלהם את אמנות הטלפתיה. גם אמן חושים וגם מנטליסט משלבים במופע שלהם טריקים שעובדים על כח המחשבה, ככה שהקהל יוכל להנות ממופע מרהיב שכולל קריאת מחשבות, שבאה לידי ביטוי באמצעות תרגילי קלפים, תרגילי מספרים, תרגילי פעמונים ועוד.

גם אמן חושים וגם מנטליסט משתפים לאורך המופע את הקהל, ככה שהוא לא ישתעמם אפילו לא לרגע. באופן הזה, ניתן להעצים את האפקט של הטריקים, משום שאמן החושים והמנטליסט אינם מכירים את הקהל, ואין כל סיכוי שהם יודעים עליהם פרטים שאותם הם מעוניינים לחלץ במהלך המופע.

התמהיל של כל אלו גורם לכך שהמופע יהיה לא פחות ממדהים! היות ושניהם שמים במרכזם את אותם הדברים – תוכלו לבחור באמן חושים או במנטליסט בהתאם לרצון האישי שלכם.

 

אמן חושים – למה הוא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם?

אמן חושים הוא אדם שכל פעם שולף טריק אחר מהשרוול, ומגוון את המופע שלו עם תעלולי מחשבה עשירים ויצירתיים. עם הזמנת אמן חושים לאירוע שלכם, אתם מבטיחים לעצמכם מופע שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליו, ומשם המחמאות שאתם עומדים לקבל יזרמו אליכם בקצב שאתם אפילו לא יכולים לדמיין.

 

האם מופע של אמן חושים מתאים לכל גיל?

חלק מהאנשים נוטים לחשוב שמופע של אמן חושים מתאים אך ורק לאנשים מבוגרים, אבל בפועל ההיפך הוא הנכון. גם ילדים, בני נוער וצעירים יכולים להנות מאוד ממופע של אמן חושים, שכן הוא עושה שימוש בשפה נאותה, טריקים חכמים וגישה טובה לכל הגילאים באשר הם.

 

האם יש לכם המלצה על אמן חושים בשבילי?

בוודאי שכן! הכירו את אמן חושים מהשורה הראשונה. אמן חושים המקפיד על פעילות ענפה עם כל הגילאים – החל ממופעים בימי הולדת לילדים, דרך מופעים באירועים עסקיים לחברות הגדולות ביותר בשוק, ועד מופעי חתונות זהב, בר או בת מצווה, חינות ועוד. צבר את נסיונו דרך עשרות לקוחות מרוצים, שנותרים המומים מתעלולי המחשבה שלו בכל פעם מחדש.

היכנסו לאתר של אמן חושים עוד היום admagic.co.il והבטיחו לעצמכם שאת האירוע הבא שלכם כבר אף אחד לא ישכח! צלצלו ל-077-230-5263 והתחילו להנות ממופע מדהים!

יד עם קלפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי