נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא ספת כושר?

מכשירי כושר

רבים המתאמנים המחפשים פתרון שיאפשר מספר רחב של אימונים שונים בנוחות המרבית של ביתם, ללא המחיר הגבוה של מנוי לחדר כושר, ועם היכולת לשגרה קבועה ולא תלויה בזמינות של חדר כושר. לשם כך קימות ספות הכושר.

 

ספת כושר

ספת כושר היא מתקן שניתן לעשות עליו מספר רחב של אימונים שונים. ישנם דגמים שונים של ספות כושר – מתקפלות, מתכווננות עם גומיות התנגדות המהוות ניגוד למשקל הגוף ובלעדיהן, עם אביזרים נוספים וכדומה.

ספת כושר יכולה לעמוד במשקל שונה, יש כאלה שהן עד ל-100 ק"ג, יש כאלה של עד 250 ק"ג ועוד מידות נוספות, וודאו שאתם רוכשים את ספת הכושר המתאימה עבורכם, הן מבחינת התאמה למשקל והן מבחינת האביזרים הנלווים בהתאם לתרגילים אותם אתם רגילים לבצע.

 

מבנה הספה

ספת כושר היא אחת מיני רבים של מכשירי כושר לשימוש ביתי. אם מדובר בספה מתקפלת, ניתן יהיה לקפלה ולאחסנה בנוחות. אם היא גם מתכווננת יהיו לה מספר מצבי שיפוע (בין 4 ל-7 תלוי בדגם) שיאפשרו מספר רב יותר של מצבים לתרגילים.

לספה ריפוד עבה, שילדה חזקה במיוחד, כריות לתמיכה של הרגלים, ומייצבים לבסיסי הספה. ניתן למצוא גם ספה ישרה ללא כריות תמיכה לרגליים או יכולות כיוונון המתאימה יותר לכפיפות בטן, שכיבות סמיכה, מתיחות והרמת משקולות.

מכשירי כושר

איך תבחרו את הספה?

כדי לבחור את הספה הטובה ביותר, הנה מספר פרמטרים חשובים:

 

תרגילים

בחרו ספה שתאפשר לכם מספר רב של תרגילים, כך תגיעו לגיוון ולעבודה מרבית על הגוף והשרירים שלכם.

 

נוחות

בחרו בספה המתקפלת בקלות והמתאימה למרחב הביתי שלכם, כך שכאשר תפתחו אותה היא לא תפריע לכם ולבני ביתכם בהתנהלות הביתית.

מכשירי כושר

התאמה

בחרו בספה שמתאימה למה שאתם מנסים להשיג, לצרכים שלכם, למרחב בו תרצו לעבוד ולתרגילים אותם אתם מתכוונים לבצע.

 

בטיחות

בחרו בספה שעומדת בתקני הבטיחות, שקראתם עליה המלצות מגולשים ושהיא בעלת סטנדרטים גבוהים לעבודה על כל חלקי הגוף בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

ספות כושר מהוות תחליף לשימוש בחדר כושר, בלי העלויות הגבוהות של מנוי ועם הנוחות של הבית שלכם. ספת כושר היא מכשיר כושר המתאים למספר מרובה של תרגילים. ישנן ספות שונות בשוק המוגבלות למשקלים שונים, וכוללות אביזרים ויכולות כיוונון שונות (ישנן גם כאלה שלא, כמו ספות ישרות). מבנה הספה הבסיסי הוא דיי זהה, ריפוד עבה, שילדה חזקה ומייצבים לבסיסי הספה.

איך תבחרו את הספה? ישנם פרמטרים חשובים שכדאי לבחון כאשר אתם בוחרים את ספת הכושר שלכם. בחרו ספה שתאפשר לכם מספר רב של תרגילים, שתיתן לכם נוחות מרבית גם מבחינת העבודה וגם מבחינת אחסון. תדאגו שישנה התאמה בין הספה לבין המטרות שאתם מנסים להשיג והקפידו על בטיחות תקן, על קריאת המלצות גולשים והתאמת הסטנדרטים לעבודה על כל חלקי הגוף בצורה הטובה ביותר.

מכשירי כושר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא