נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצעד הגאדג'טים הגדול של ישראל

גאדג'ט במתנה

העולם מתקדם במהירות האור, בכל פעם שיש לו הזדמנות. נדמה שבכל פעם שאנו קמים בבוקר, הספיקו להמציא עוד מאות מוצרים חדשים, בין אם זה בתחום הבריאות, הכלכלה, המותרות או אורח החיים. ואם במותרות עסקינן, אין דבר יותר מספק מלקבל את הגאדג'ט הכי חדש, "חם מהתנור", ולהפוך אותנו ברגע למגניבים יותר ממה שהיינו.

 

גאדג'ט- מה זה בכלל?

המקור הרשמי למילה המשונה הזאת הוא איך נאמר, מוקד מריבה. יש שעשו שימוש במילה הזו כבר במאה ה-18 כדי לתאר כלי עזר קטנטנים דמויי קפיצים בתעשיית הזכוכית. יש שסבורים שהוא לקוח מהמילה הצרפתית "גאשט" שהתייחסה לחלקיק קטן במנגנון ירי.

אך בשנים האחרונות הפך ה"גאדג'ט" לביטוי המושלם לטכנולוגיה שאנחנו לא באמת צריכים ליום יום, אבל הוא מהנה, מעורר התפעלות לפרקים, ויכול להקל עלינו או לפתור לנו בעיות. ישנם סוגים רבים של גאדג'טים בעלי ייעודים שונים, אך ניתן לסכם שבימים אלו הם מסוגן של מתנות שכולם אוהבים.

 

גאדג'טים לרכב שלא ידעתם שאתם רוצים

לכל גאדג'ט יש ייעוד ספציפי משלו. למשל, יש עולם שלם של גאדג'טים לרכב- ואך ורק לרכב. מעמד מגנטי שיחזיק לכם את הטלפון בזמן נהיגה, כרית עיסוי לצוואר שתמנע מכם להתעצבן בפקקים, ואפילו כוס תרמית לקפה, שבמקרה גם מתחברת לרכב באמצעות USB למקרה שהקפה מתקרר! נראה שאין גבול לדמיון והיצירתיות במטרה להפוך את חיינו לנוחים יותר.

 

גאדג'טים לעבודה- מהבית או למשרד

עולמנו התהפך בעקבות אותה מגפה מסתורית שהחלה מעטלף בסין הרחוקה, והפכה את חיינו על פיהם. הקורונה בהחלט שינתה את כללי המשחק, ואנשים רבים מצאו את עצמם עובדים מהבית על מנת לשמור על ריחוק חברתי (וכמובן בגלל כל הבידודים). שולחנות מתקפלים המיועדים ללפטופ, על מנת שתוכלו לעבוד אפילו מהמיטה, הם רק חלק מהגאדג'טים הזמינים לכם ברשת או בחנויות השונות. כבר ציינו שיש גם שולחן מתקפל עם מאוורר? אנחנו בישראל, בכל זאת.

אם תצטרכו משהו למשרד עצמו, כמובן שהאפשרויות הן בלתי נגמרות: שואב אבק שולחני קטן, מעמד לכרטיסי ביקור כסוף וחדשני, ואפילו רמקול בלוטות' בצורת בולדוג צרפתי- הופכים את המשרד שלכם ממשעמם לצבעוני במרחק רכישה אחת.

 

גאדג'ט כמתנה- מניה בטוחה

היתרון בעולם הגאדג'טים הוא המנעד האינסופי של מוצרים שאפשר למצוא. אז אם דיברנו על הלוקסוס שבאוטו, או הפריט המגניב למשרד, גם מתנות לבני ובנות הזוג, ממתנה קטנה ומתוקה ועד מתנה שווה של ממש, הן מנת חלקם של הגאדג'טים. מטען נייד למי שתמיד עובד בחוץ ללא שקע חשמלי, שעון חכם שמנתר את ריצות הבוקר, אפילו אקדח עיסוי עם צג דיגיטלי לשרירים תפוסים אחרי יום ארוך; כל אלו יעלו בוודאי חיוך על פני כל מי שיקבל אותם.

 

זה באמת לכל אחד

אם יש משהו אחד לומר על עולם הגאדג'טים היא שיש לו מענה לכל אחד ולכל דבר. נפלאות האינטרנט לימדו אותנו שאם מחפשים מספיק, ניתן גם למצוא כל דבר. ישנם גאדג'טים פשוטים במחירים נוחים וגם כאלה יקרים אך איכותיים ומצוינים. קצרה היריעה מלהכיל את כל הגאדג'טים, אך דבר אחד בטוח- כל אחד יכול למצוא את הגאדג'ט שישמח אותו.

גאדג'ט במתנה

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא