נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקצוע לחיים: הכל על קורס הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות

הצלחה של כל עסק טמונה ביכולת ניהול הכספים שלו. כלומר, הכספים הם המשאב המרכזי של עסקים רבים בישראל, ולכן, בכל עסק או חברה, מומלץ להעסיק אנשי מקצוע מתחום הפיננסים. כלומר, מחלקות הכספים של החברות השונות מורכבות ממומחים רבים, אשר תפקידם להיות בשליטה על כל התחום הכלכלי בעסק ולייעץ להנהלת החברה בתחום הפיננסי.

 

למי מתאים ללמוד הנהלת חשבונות?

הלימודים מתאימים במיוחד לאנשים ריאליים – שאוהבים לעבוד עם מספרים, לנתח נתונים ולהפיק דוחות. בנוסף, נדרשת רמה מסוימת של ידע מתמטי על מנת להתקבל ללימודים – ניתן להשיג רמה זו על ידי הצגת בגרות במתמטיקה ברמה הנדרשת, או לחלופין על ידי מעבר מבחן סיווג רמה.

קורס הנהלת חשבונות

מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות?

כאמור, הקורס מהווה את הבסיס לכל עבודה חשבונאית, ולכן במסגרת קורס מקצועי להנהלת חשבונות הסטודנטים ילמדו את הנושאים הבאים:

  • תורת המסחר
  • תיעוד חשבונות
  • רישום כפול
  • עבודה עם מאזן בוחן
  • דוחות שנתיים – מאזן, רווח והפסד ודוח תזרים מזומנים
  • תלושי שכר
  • עבודה מעשית – היכרות עם התוכנות הרלוונטיות

 

מה המחיר של קורס הנהלת חשבונות?

מחירי קורסי הנהלת חשבונות נעים בין 7000 ל- 9000 ₪, והם נגזרים מסוג הקורס, סוג ההכשרה, אופן העברת הקורס, מיקומו ועוד. ניתן לקבל פרטים נוספים באתר https://capital-college.co.il.

 

כמה זמן אורך קורס הנהלת חשבונות?

כאמור, משך הקורס משתנה מבית ספר לבית ספר. אך, באופן כללי, קורס הנהלת חשבונות נמשך בין מספר חודשים, אשר במהלכם הסטודנטים צוברים כ- 300 שעות לימוד.

קורס הנהלת חשבונות

מה עדיף, קורס בהנהלת חשבונות או תואר בחשבונאות?

רבים מהמתעניינים בקריירה בעולם הכספים, מתלבטים בין תואר בחשבונאות לבין קורס בהנהלת חשבונות. למרות ששני המקצועות מגיעים מאותו עולם, יש ביניהם הבדלים רבים:

  • משך הלימודים – בעוד קורס בהנהלת חשבונות נמשך חודשים ספורים, תואר בחשבונאות הוא מסלול ארוך, שאורכו כשלוש שנים וחצי של לימודים, שנתיים של סטאז', וגם מעבר של בחינות ממשלתיות.
  • תנאי הקבלה – הקבלה לקורס בהנהלת חשבונות היא יחסית פשוטה, ואילו המועמדים לתואר בראיית חשבון נדרשים להציג נתוני בגרות ופסיכומטרי גבוהים.
  • רמת הקושי של הלימודים – לימודים בראיית חשבון הם לימודים שנחשבים לקשים, אשר דורשים מהסטודנטים דייקנות, סדר, זיכרון טוב, התמצאות בחקיקה ויכולות גבוהות במתמטיקה. לעומת זאת, בקורס הנהלת חשבונות, הסטודנטים נדרשים לידע בסיסי בלבד במתמטיקה.

לכן, אם אתם מחפשים מסלול לימודים מהיר, שלא ידרוש מכם לגשת לבחינת פסיכומטרי, ושיוביל אתכם למשרות נחשקות ולשכר גבוה – כדאי לכם ללמוד קורס מקצועי בהנהלת חשבונות.

 

לסיכום

כל חברה יודעת שכדי להצליח היא חייבת להעסיק אנשי מקצוע מוסמכים מענף החשבונאות. זוהי הסיבה לכך שלימודי מקצועות החשבונאות הפכו לאטרקטיביים במיוחד בשנים האחרונות. בעקבות כך נפתחו קורסי לימוד רבים, אשר מציעים הכשרה מקיפה, תיאורטית ומעשית, למקצועות החשבונאות השונים.

קורס הנהלת חשבונות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא