נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 משחקי קלפים שכולם אוהבים

משחק קלפים

זה לא סוד שאנחנו חובבי משחקים בקטע קיצוני וקלפים בפרט. כל מי שמכיר אותנו יודע שאנו כותבים מדריכים שעוסקים אך ורק בתחום המשחק. אלו שמכירים אותנו ממש מקרוב, גם יודעים שיש לנו לא מעט קעקועים על הגוף שמסמנים את האהבה שלנו לנושא. הקעקוע הבא שאנו צפויים לעשות על הרגל הוא של קינג (הקלף) ולקראת העניין המרגש הזה, החלטנו לצאת במדריך מיוחד ולהציג בפניכם, קוראים יקרים, את 2 משחקי הקלפים שכולם אוהבים. הישארו אתנו ותכירו אותם מקרוב.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו לבחור את 2 המשחקים הללו

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע המקיף בכל הנוגע למשחקי קלפים שכולם אוהבים, אתם צריכים לדעת איך בכלל הגענו אליהם. מדובר ב – 2 משחקים שנבחרו על ידי מכורים לקלפים בדיוק כמונו. אם אתם תוהים כעת איך יצרנו קשר עם אותם אנשים, נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף שפורסם ברחבי הרשת ובו ציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא ומבקשים לדעת מהו משחק הקלפים האהוב עליהם ביותר. מעל ל – 200 גולשים הגיבו על הסקר וציינו את משחקי הקלפים שלהם. כשקיבלנו את התוצאות, ראינו מיד שיש 2 משחקים שמככבים שם. רוצים לדעת מהם? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

משחק הקלפים ה – 1 שכולם אוהבים

אם אתם חובבי קלפים אמתיים אתם בטח יודעים שהמשחק האהוב ביותר על רבים הוא הפוקר. ראוי לציין בפניכם כי אלו שאמרו שהם אוהבים לשחק פוקר הדגישו את אופן המשחק. מסתבר שיש מי שמשחקים רק באופן פרונטלי עם קבוצה קבועה, בעוד אחרים משחקים רק ברחבי הרשת. כאשר האתר שנמצא כמומלץ ביותר לשחק בו פוקר הוא 7XL POKER.

 

משחק הקלפים ה – 2 שכולם אוהבים

המשחק שהגיע אל המקום ה – 2 הוא סוליטר. אנו סבורים כי רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הם עובדי משרדים, אחרת אין לנו הסבר לכך שהסוליטר הוא זה שהגיע אל המקום השני (פשוט כי יש משחקים הרבה יותר מוערכים וטובים ממנו).

 

מה המשחק האהוב עליכם ביותר?

אם קראתם בעיון את הפסקה הקודמת, אתם וודאי מבינים שיצאנו די מאוכזבים מהבחירה ה – 2 של הגולשים. פשוט כי לדעתנו יש הרבה משחקים אחרים שהיו צריכים להיכנס למקום השני. הדבר גרם לנו להבין שאנו רוצים להוציא מדריך נוסף בנושא שיאפשר לכם, הקוראים שלנו, להציג בפנינו את המשחק האהוב עליכם ביותר. אם תרצו להשתתף, תרשמו לנו פה למטה את המשחק האהוב עליכם ומי יודע? אולי התגובה שלכם תופיע במדריך הבא בנושא קלפים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 משחקי הקלפים שכולם אוהבים. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף בנושא, אתם יכולים לצאת ולשחק בהם. נאחל לכם בהצלחה ושתנצחו תמיד!

משחק אומה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא