נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי ניתן לקבל פטור ממס הכנסה?

שעון ומטבעות

לא כל אחד יכול לקבל פטור ממס הכנסה, יש אנשים מסוימים שצריכים לעמוד בקריטריונים כלשהם כדי לקבל את הפטור המיוחל. יצאנו לבדוק עבורכם את כל הפרטים החשובים בנושא כדי שתוכלו לדעת אחת ולתמיד מתי תוכלו לקבל את הפטור ממס הכנסה. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו קודם כל את האנשים שכבר קיבלו את הפטור

המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. החלטנו להוציא אותו לאור לאחר שפנו אלינו אנשים שציינו בפנינו שהם קיבלו את הפטור ממס הכנסה. שאלנו אותם למה הם כל כך מתלהבים מהעניין, הרי מדובר רק בפטור פשוט. כשהם צחקו בפנינו, הבנו שטעינו. התברר לנו שקבלת פטור ממס הכנסה מצריכה עמידה בקריטריונים מסוימים וגם איסוף של מסמכים שונים שיכולים להציג את הזכאות שלכם. בגלל שכבר שוחחנו אתם בנושא, ביקשנו לשאול שאלות מסוימות שיאפשרו לנו לדעת מתי אפשר לקבל את הפטור ואיך בדיוק עושים זאת. קיבלנו את כל הפרטים החשובים ביותר וריכזנו אותם כאן כדי שתוכלו להשתמש בהם ולקבל את הפטור בקלות.

 

מתי ניתן לקבל את הפטור ממס הכנסה?

כדי שתוכלו לקבל פטור ממס הכנסה, אתם צריכים שיהיו לכם מעל ל- 90% נכות מטעם המוסד לביטוח לאומי. חשוב מאוד שתבדקו שמדובר באחוזים לצמיתות או לתקופה של לפחות 185 יום. שכן, אלו הקריטריונים שיאפשרו לכם לקבל את הפטור. מי שיש להם תעודת עיוור יכולים גם כן לקבל את הפטור המיוחל.

 

איך אפשר בכלל לקבל פטור ממס הכנסה? הדרך ה – 1

יש 2 דרכים לקבל את הפטור המיוחל. הראשונה, היא באמצעות מילוי טופס ייעודי שבו אתם מציינים את הפרטים המלאים שלכם ומוסיפים את האישור מטעם ביטוח לאומי שמראה את אחוזי הנכות שניתנו לכם. באפשרות זו תצטרכו לעשות הכול בעצמכם, ליצור קשר עם נציג מטעם מס הכנסה ולוודא שהמסמכים התקבלו כדי לבדוק שהפטור מעודכן במערכת.

 

איך אפשר בכלל לקבל פטור ממס הכנסה? הדרך ה – 2

הדרך השנייה לקבל את הפטור ממס הכנסה היא באמצעות יצירת קשר עם חברה שתבצע את ההליך עבורכם. מדובר בעצם בחברה חיצונית שאין לה קשר ישיר למס הכנסה או לביטוח הלאומי. חברה זו תקבל מכם את הפרטים האישיים שלכם ותבצע עבורכם את כל ההליך, למשל:

  • תרכז את כל המסמכים ותדפיס אותם
  • תלך אל הדואר ותעביר את המסמכים
  • תבדוק באופן קבוע אם הפטור עודכן

כך שבסופו של דבר תצטרכו רק להמתין לתשובה מהחברה. מדובר בפתרון קל עבור רבים שמאפשר לקבל את הפטור ללא מאמץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם מתי ניתן לקבל פטור ממס הכנסה ואיך אפשר לעשות זאת. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, אתם יכולים פשוט לבחור את הדרך המתאימה לכם ולקבל את הפטור המיוחל בהקדם.

כסף

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא