נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין צבאי מירי יעקב גביש עוזרת לחיילים

עורך דין

אם חשבתם שמערכת הציבורית יכולה להיות מתסכלת ומאוד נוקשה, אז המערכת הצבאית עשויה להיות הרבה יותר קשה ומאתגרת בעיקר עבור חיילים המתחייבים לשרת את המדינה ורוצים לעשות את המוטל עליהם. עורך דין צבאי מירי יעקב עוזרת לחיילים רבים להתמודד מול מצבים שיכולים להיות מייאשים מאוד עבור רבים, בעיקר בגילאים צעירים יותר ומול מערכת קשה ואטומה כל כך. עורכת דין מירי יעקב גביש עוזרת לחיילים רבים בהתמודדות מול הקשיים הרבים שיכולים להיות מתסכלים במיוחד.

 

עורך דיו צבאי מירי יעקב כביש – אתה בידיים טובות

עורכת הדין מירי יעקב גביש החלה לטפל בדינים צבאים החל משנת 2000 וטיפלה במאות מקרים בתחום. משרדה נותן שירות למלשב״ים (מועמדים לשירות ביטחון), חיילים בשירות סדיר וגם חיילים בשירות המילואים.

משרדה מטפל בנושאים כמו עריקות מהצבא, השתמטות מהצבא, חקירות של מצ״ח, שחרור מהצבא, נפקדות מהצבא, כלא צבאים או נושאים כמו למשל שימוש בסמים בעת השירות הצבאי. גם אם אתם מעוניינים בפטור ממילואים או פטור צבאי בנושאים שונים, עורך דין צבאי מירי יעקב גביש תוכל לסייע לכם רבות בנושאים הללו.

 

אל תישארו לבד עם המצוקה שלכם – פנו אל עורך דין צבאי

לעיתים חיילים רבים חווים מצוקה רבה ולחץ בשירות הצבאי שלכם והם לרוב אינם יודעים למי או לאן לפנות. משרד עורך דין צבאי מירי יעקב גביש הוקם עבור חיילים כאלה, הנמצאים במצוקה בגלל בעיות במערכת הצבאית. כאשר חייל מקבל כתב אישום, יש לו את הזכות לבחור בייצוג משפטי מטעם סנגוריה צבאית ללא תשלום או לשכור עורך דין צבאי המומחה לכך שיוכל לייצג אותו.

עורך דין צבאי מיומן ומוכשר מספיק לעסוק בעניינים הרגישים ביותר במערכת הצבאית כמו למשל פטור ממילואים, עבירות תנועה, שחרור מהצבא, עבירות שונות ועוד. עורך דין צבאי הוא האיש שלכם מול מערכת הצבאית המשפטית, מהסיבה הברור ביותר שהוא מכיר את המערכת הזו יותר טוב מכל אחד אחר ומומחה בדינים צבאיים.

 

מידע הוא כוח, בעיקר לצאת זכאי

שירות צבאי הוא לגמרי חלק מאבן דרך בחייהם של נערים ונערות רבים במדינת ישראל. פעמים רבות במהלך החיים שלהם הם יקבלו שאלות רבות על עברם הצבאי. לכן מאוד חשוב שהעבר הצבאי של החיילים יהיה נקי מהאשמות משפטיות. חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך מקצועי ומיומן שיש לו ידע רחב מאוד וידע לפעול בכל הפעולות הנכונות עבור שלא יישארו לכם כתמים בתיק האישי שלכם וכך לא יושפע עתידכם עקב מצבים לא נעימים בשירות הצבאי.

 

לסיכום

עורך דין מירי יעקב גביש תלווה אתכם במצבים רבים מול מערכת המשפט הצבאית. מערכת המשפט הצבאית יכולה להיות קשה ולהשאיר חותם על עתידכם, אם קיבלתם כתב אישום או יש לכם בעיה מול מערכת המשפט הצבאית – פנו עוד היום אל עורך דין מירי גביש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא