נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קיבלתם את הדירה מהקבלן – 3 דברים שכדאי לעשות לפני הכניסה

חדר

הליך קבלת המפתח לדירה מהקבלן הוא עניין מרגש מאוד. רבים מוצאים את עצמם נרגשים מאוד במצב זה, כך שהם עסוקים בעיקר בהתרגשות הנובעת מכל הנוגע לקבלת המפתח מבלי לחשוב על דברים אחרים שצריך לעשות רגע לפני שהם נכנסים אל הדירה. בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי כדי לשנות את המצב ולהעלות את המודעות בנושא זה. קראו את השורות הבאות ותוכלו למצוא את עצמכם מקבלים את המפתח ופועלים בשיקול דעת.

 

רקע אודות כתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שאנחנו והשכנים שלנו לבניין, מצאנו את עצמנו, מקבלים את המפתח ועושים בדיוק את אותה פעולה: מעבירים באותו רגע כמה פריטים מהבית אל הדירה החדשה. הדבר נבע מתוך מחשבה, שאם אנחנו כבר מגיעים, אז ננצל את ההזדמנות ונבצע הובלה. בסופו של דבר גילינו שמדובר בטעות מרה. בשורות הבאות נציין בפניכם מהם הדברים שכדאי שתעשו, ואתם כבר תבינו תוך כדי למה זו הייתה טעות.

 

הדבר ה- 1 שחשוב לעשות לפני הכניסה לדירה: ניקיון יסודי

כעת אנחנו יכולים לשתף אתכם כי העברת הפריטים שלנו אל הדירה הייתה טעות בגלל שברגע שהכנסנו אותם פנימה (לאחר שסחבנו אותם במדרגות יש לציין, כי המעלית לא הייתה תקינה) גילינו שהבית מטונף. שימו לב, לא אמרנו מלוכלך, אמרנו מטונף. ברמה שדרשה מאתנו להזמין חברה שבקיאה בכל הנוגע להליך של ניקיון בית חדש. מדובר בניקיון רציני שדורש יישום של הדברים הבאים:

  • ניקוי מרצפות משאריות צבע
  • ניקוי אבק מכל פינות הבית
  • ניקוי משקופים ועוד

 

הדבר ה- 2 שחשוב לעשות לפני הכניסה לדירה: לבדוק שהמעלית עובדת

אחרי שקראתם את הדבר ה- 1 שחשוב לעשות, אתם בוודאי יודעים שזו הייתה טעות מרה מצדנו לעלות את כל הפריטים הכבדים שהבאנו מהדירה השכורה שלנו ולעלות איתם 4 קומות במדרגות. כל זה בשביל לגלות שהדירה מטונפת ואנחנו נצטרך להוציא אותם חזרה לדירה הנוכחית שלנו, תוך ירידה במדרגות. כדי שתימנעו מסיטואציה מביכה ונוראית זו, אנחנו ממליצים לכם לבדוק שהמעלית בבניין שלכם עובדת.

 

הדבר ה- 3 שחשוב לעשות לפני הכניסה לדירה: לתאם תאריך עם חברת הובלה

אם גם אתם רכשתם דירה אצל קבלן שבונה בניינים בכל העיר, כדאי שתפנו בהקדם לחברת הובלות ותתאמו תאריך להובלה. שכן, בנוסף אליכם, עשויים להיות עוד 30 דיירים ויותר שירצו להוביל את תכולת הדירה שלהם בימים הקרובים. כך שאם אתם רוצים לתפוס תאריך קרוב, חשוב מאוד שתעשו זאת ממש עכשיו, אחרי שתסיימו לקרוא את המדריך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שחשוב שתעשו לפני שתיכנסו לדירה החדשה. בהזדמנות זו, אנחנו מאחלים לכם שתלמדו מהטעויות שלנו ותמצאו חברת ניקיון וחברת הובלה מומלצות שיעשו לכם את החיים קלים.

מטבח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא