נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שובר את השיניים באנגלית 3 ?סיבות לפנות לחברת תרגום קורות חיים

שיניים

הדרישות לקבלה לעבודה היום, בטח ובטח שמדובר בחברות בינלאומיות, מתחילות קודם כל באנגלית מעולה. תחום כמו ההייטק למשל, בו הרוב המכריע של היישומים מיועדים לצאת מהפרובינציה הקטנה שלנו אל העולם הגדול – חייבים להיות כתובים באנגלית מושלמת. פועל יוצא הוא העובדה שכאשר מעסיק יתקל בקורות חיים עם רמת אנגלית לא טובה – הוא כנראה יפסול את המועמד על הסף.

 

גם לבטוחים שבינינו

חשוב להבין, גם אם אתם בטוחים שרמת האנגלית שלכם היא מהמעולות שיש, ישנם פרמטרים נוספים בכתיבת קורות חיים שלא תלויים רק ברמת האנגלית עצמה. כך ששירות כמו תרגום קורות חיים לאנגלית לא יועיל רק בתרגום עצמו, אלא יפתח פתח לתיקונים ושיפורים בקורות החיים שלכם שבכלל לא חשבתם עליהם.

ישנו סדר מסוים במסמך כמו קורות חיים, סדר אשר מושך עיניים מקצועיות ומניח את הפרטים בצורה בה כל מעסיק יתרשם. קורות חיים אינם רק התוכן או רמת השפה, אלא גם מסמך עיצובי שמטרתו היא לספר מידע אודות המועמד בצורה קלה להבנה ומרשימה בו בעת.

 

התמורה למחיר

כאשר חושבים על הדברים שקורות חיים איכותיים יכולים להשיג לנו – לעומת המחיר שנשלם לשירות תרגום, נדמה שזו אחת העסקאות היותר משתלמות שקיימות בתחום.

מכיוון שקורות חיים מתורגמים וערוכים היטב יכולים להיות ההבדל בין התפקיד שעליו תמיד חלמת, לבין המשך החיפוש המייגע, שלא נאמר לבין מלצור בבית הקפה הקרוב לביתך – השקעה של כמה מאות שקלים בלבד הם כדאיים כל כך, ויכולים להביא אותך למקומות בהם תמיד רצית להיות, מקומות בהם אנשים אחרים מגישים את הקפה לך.

 

אין מקום לטעויות

דמיינו את הסצנה הבאה – יושב מעסיק, בעל חברת סטארט-אפ עם עתיד מבטיח – וממיין את מאות קורות החיים שקיבל עבור משרת המפתח הראשי הבא של החברה. מבין ערימת המסמכים הוא פותח אחד ומתחיל לקרוא – אך בשורה הראשונה של קורות החיים ישנה שגיאת כתיב ומיד לאחריה מילה שמאויתת בצורה שגויה לחלוטין, מה אתם חושבים שאותו מעסיק יעשה?

אם חשבתם לעצמכם שאותו מעסיק יעבור מיד לקורות החיים הבאים בתור, אתם כנראה לגמרי צודקים. בגלל כמות המועמדים לכל משרה, מעסיק אשר יתקל בטעויות בולטות פשוט יפסול את אותו מועמד מיד. כאשר אנו משתמשים בשירות לתרגום קורות חיים, אנחנו יכולים להיות רגועים שזוג עיניים מקצועי עבר על קורות החיים ובדק בצורה מיטבית שאין טעויות כתיב או שגיאות תחביר כאלה ואחרות.

 

לסיכום – אף פעם אי אפשר להיות בטוחים מדי

חיפוש עבודה יכול להיות הליך מייאש ומייגע, בכל תחום שהוא – בטח ובטח כשמדברים על תפקידים נחשקים בחברות הייטק. לכן קורות חיים הכתובים היטב יכולים להיות כרטיס הכניסה שלך והמסמך אשר יסיים את החיפושים המייגעים. שירות תרגום קורות חיים הינו שירות שיכול לעשות בשביל כל אחד, בכל רמת אנגלית, שירות מעולה בדרך לעבודה חדשה.

שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא