נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שני טיפים לעיצוב מדבקות שם

סופרמן

מהן מדבקות שם?

הורים רבים, מפתחים דאגה מסוימת כאשר הם שולחים את ילדיהם לבית הספר עם מגוון אביזרים וחפצים חדשים. הילדים, מקבלים בתחילת שנה תיק בית ספר חדש, מחברות חדשות, קלמר, מחברות וקלסרים, אך רבים מהם מהר מאוד מאבדים אותם בצורה כזו או אחרת.

בכל כתה ממוצעת, ישנם מספר רב של כלי כתיבה, מחברות, קופסאות אוכל וקלמרים. כך, שבקלות רבה מאוד, הילד יכול לאבד את האביזרים שלו, או להחליף אותם עם חבר מבלי משים. לכן, ההורים מעירים שוב ושוב לילדים לשמור על החפצים החדשים אותם הם קיבלו, ומשתמשים בדרכים יצירתיות לסמן את החפצים של הבן והבת האהובים.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לעשות זאת, היא על ידי מדבקת שם בעיצוב אישי. מדבקות פשוטות במגוון צבעים, אותן ניתן לקנות כמעט בכל חנות. לאחר קניית המדבקות, ההורים כותבים את שם בנם או בתם על המדבקה ומדביקים אותה לכל אביזר שילווה את ילדם לבית הספר.

בתקופה האחרונה, מדבקות אלו עלו שלב נוסף בצורה העיצוב והפיתוח שלהן. כיום, ניתן באמצעות הזמנה ייעודית מאתר אינטרנט, להזמין מדבקה בעיצוב אישי, המשלבת תמונות ועיצובים, ההופכים את מדבקות השם של הילד לייחודיות וקלות לזיהוי ביותר.

נציג בפניכם מספר טיפים לעיצוב מדבקות שם ייחודיות, כאלו שהילד שלכם יהיה גאה ושמח בכל הדבקה של מדבקה כזו על אחד מהחפצים שלו.

 

רעיונות לעיצוב

תמונה

אחת הצורות היפות ביותר לעיצוב מדבקת שם, היא בחירת תמונה חמודה של הילד, כניסה לאתר בו ניתן לעצב ולהזמין את המדבקות, קביעת התמונה כרקע ובמרכז החלק התחתון של התמונה הוספת שמו של הילד באותיות צבעוניות ומודגשות.

בצורה כזו, חברי כתתו של הילד ואף כמעט כל חברי בית הספר של הילד, יכירו את תמונתו של הילד ויוכלו להחזיר לו את האביזר שנאבד לו.

ניתן אף להוסיף מילת תיאור חמודה, כמו "שקד המלכה", ואף להוסיף כתר קטן בצד התמונה.

 

עיצוב ללא תמונה

במידה וההורים לא מעוניינים שמדבקות עם תמונתו של ילדם יהיו על כל החפצים שלו, או שהילד בעצמו לא מעוניין, ניתן לעצב בצורה יפה את אותיות שמו של הילד, על רקע בצבע אותו אתם בוחרים, ולהוסיף אובייקט חמוד כמו עפיפון או פרח, כך שמדבקות השם של הילד שלכם יהיו בעלות סגנון ייחודי.

חשוב לציין, כי על מנת ששמו של הילד יהיה בולט וניכר לעין, מומלץ ליצור ניגודיות בין צבע אותיות השם של הילד לצבע הרקע. לדוגמה, אותיות השם בצבע שחור, על רקע בצבע ירוק בהיר או צהוב.

 

לסיכום

מדבקות שם, הן הפתרון המושלם למעקב אחר ציוד הלימודים של ילדיכם. נסו, בעזרת הטיפים שהוצגו לעיל, להפוך את הדבקת המדבקות הללו לביטוי של יצירתיות, יופי וסגנון.

 

מדבקות לתליה על תיק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא