נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לומדים הכל על גליובלסטומה מוליטיפרומה

מוח

לא מזמן פגשנו אדם אהוב שחלה לאחרונה בגליובלסטומה מוליטיפרומה. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה יודעים שמדובר בסרטן המוח.

הוא בחר שלא לשוחח אתנו על המחלה הארורה ואנחנו שמחנו לדבר אתו על עניינים חשובים אחרים באותו הזמן.

אך במהלך כל השיחה, קוננה בראשנו המחשבה "מה זה בכלל אומר להיות חולים בסרטן המוח? איך מטפלים? מה צפוי לקרות עכשיו?" ולא יכולנו להעלות

אפילו שאלה אחת.

לכן, מיד לאחר הפגישה, יצאנו ללמוד את הנושא והחלטנו לפרסם את הדרך שעברנו כדי שגם אחרים יוכלו להחכים.

 

איך אספנו את כל המידע בנושא?

כשמדובר במידע על מחלה כמו גליובלסטומה מוליטיפרומה, צריך למצוא מקורות אמינים לקחת מהם מידע. כיום, בעידן הנוכחי, צריך לערוך חיפוש קפדני וחכם כדי להגיע למידע מהימן. כדי שנוכל באמת להגיע למידע נכון ועדכני, היינו צריכים לפנות אל המקומות הבאים:

  • ספריה עיונית
  • אנשים שחלו או חולים כעת במחלה ומוכנים לשתף אודותיה
  • גורמים רפואיים מוסמכים (רופאים, אחיות וכו')

כל אלו סייעו לנו להבין את הכול על גליובלסטומה מוליטיפרומה.

 

איך לומדים הכול על גליובלסטומה מוליטיפרומה – השלב הראשון

השלב הראשון הוא לפתוח את הספרים ולחפש את המחלה. גילינו כי בחלק מהספרים היא מופיעה בהגדרתה המלאה בשפה העברית גליובלסטומה מולטיפרומה ואילו בספרים אחרים, היא מופיעה בקיצור האופייני לה – סרטן המוח. חשוב לציין שיש מגוון רחב של ספרים וכל ספר מציג מידע שונה בשפה אחרת (הכוונה לשפה גבוהה שמתאימה לרופאים ופרופסורים). לנו היה חשוב למצוא ספר שיפנה אלינו בשפת העם. היה לא פשוט, אבל בסיוע של הספרנית במקום, אספנו 3 ספרים כאלו וקראנו מעט מכל אחד.

 

איך לומדים הכול על גליובלסטומה מוליטיפרומה – השלב השני

בשלב השני פנינו אל אנשים שחלו במחלה או שהם חולים בה כעת. כדי להגיע אליהם, היינו צריכים לפרסם מודעה ברשת החברתית ולציין שאנחנו רוצים לקבל מידע בנושא. ביקשנו מאנשים שמסוגלים לדבר על הנושא לפנות אלינו, שכן, אמרנו שייתכן שיהיו לנו שאלות שעשויות להכביד על מי שמתקשה לספר על החוויה שהוא עובר או עבר בעקבות המחלה. אנו מוכרחים לציין שמהשלב הזה למדנו הכי הרבה.

 

איך לומדים הכול על גליובלסטומה מוליטיפרומה – השלב השלישי

כדי להשלים פערים ולשמוע מידע טכני שלא נוכל לקבל בשום מקום אחר, פנינו אל רופאים ואחיות שעובדים במחלקות האונקולוגיות. אפילו שוחחנו מעט עם מנתח במחלקה האונקולוגית שעובד בתחום כבר מעל ל- 20 שנה והיה לו המון ידע עדכני. הוא ציין בפנינו את הטכנולוגיה של הטיפול בסרטן מסוג זה וכיצד היא מתקדמת ומתפתחת עם השנים.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר גם לכם לדעת איך לומדים הכול על סרטן המוח. כעת, כשיש לכם את השלבים הדרושים ללמידה, נותר לכם רק ליישם אותם (או את חלק מהם).

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא